Kam se posunul byznys našich klientů společností GlamCoding Erlebach a Loklok?

Martin Ďuriník založil společnost na výrobu české kombuči. Jeho hlavní vizí bylo dát zákazníkovi svobodu a možnost pečovat o své zdraví. Jak se jeho byznys změnil za rok, co jsme spolu nemluvili?

Kam se posunul byznys našich klientů společností glamcoding erlebach a loklok?
Jak se vyvíjí podnikání našich klientů Loklok a GlamCoding Erlebach?

Jak se váš byznys posunul od loňska, kdy jsme spolu mluvili naposledy?

Stalo se toho opravdu hodně, pracovali jsme třeba na rozvoji technologií. Výsledkem je špičkový funkční nápoj, za který se kavárny i office manageři mohou hrdě postavit a nabízet jej. Navzdory pokračujícím Covid opatřením jsme zažili růst – anebo možná právě díky Covidu, protože lidé si stále víc uvědomují, jak důležité je o sebe pečovat a dbát o svou rovnováhu.

Změnila se či vyvinula nějakým způsobem vaše vize?

To, kam směřujeme a co chceme dokázat, se nemění. Usilujeme o to, aby bylo normální, že o sebe lidé pečují a že je péče přirozenou součástí jejich dne. Proto děláme probiotický nápoj plný zdravotních benefitů, který svou chutí překoná sladké limonády. Loklok vždy byl a nadále je rovnováha, kterou si vaše tělo zamiluje.

Zažil jste v posledním roce něco, o co byste se chtěl podělit?

Kompletně jsme změnili vizuál včetně etiket a loga – původní jsme měli rádi, ale ty nové mnohem lépe vystihují duši nápoje. Doufáme, že se líbí i vám!

Kam se posunul byznys našich klientů společností glamcoding erlebach a loklok?
Hlavní vizí společnosti Loklok bylo vyrábět špičkový funkční nápoj

Lukáš Erlebach před lety založil firmu, která se zaměřovala na tvorbu webů a mobilních aplikací. Mezi jeho projekty se nachází i časopisy a eshop. Čemu věnuje v tuto chvíli více času než před rokem?

Jak se váš byznys posunul od loňska, kdy jsme spolu mluvili naposledy?

V loňském roce jsme postupně přecházeli z tvorby webových stránek a aplikací, což byl náš původní záměr, na tvorbu online časopisů IT pro TebeGamebot. Zároveň jsme měli na počátku činnosti i náš e-shop Vše Pro Dětičky. Původní vize byla, že se nám počet čtenářů v časopisech dramaticky zvedne a náš e-shop bude mít mnoho zákazníků. Bohužel od té doby klesla spolehlivost dodavatelů na e-shopu s dětským zbožím. Dodávky trvaly dlouho a velice často se stávalo, že nám dodavatel po 10 dnech čekání oznámil, že zboží již nemá. Z pohledu zákazníka jsme tak ale byli na vině my. Proto jsme vyměnili sortiment a nyní zkoušíme nabízet malování obrazů podle čísel na stejné doméně.

Časopisy si svoji čtenost místo plánovaného růstu udržely, ale velice překvapivě jsme si založili další doménu Žádný Špeky, která pojednává o zdraví, jídle, vaření, bytu, vztazích a všech podobných populárních tématech. Zároveň s tím se nám povedlo rozjet i vlastní pořad Zdraví na talíři v internetové televizi Stream.cz, kde prezentujeme naše zdravé recepty a máme doslova rekordní zhlédnutí. V současné době se tak převážně zaměřujeme tímto směrem.

Změnila se či vyvinula nějakým způsobem vaše vize?

Naprosto. Původním cílem naší společnosti bylo produkovat co nejvíce kvalitních webů. Nyní je naší prioritou přilákat co nejvíce diváků na naši kuchařskou show, takže jde o obrat o 180 stupňů.

Zažil jste v posledním roce něco, o co byste se chtěl podělit?

Nejzajímavější příhodou je v podstatě náš nejnovější počin v podobě televizního pořadu Zdraví na talíři. Původně mám vystudovanou hotelovou školu, takže to zas tak mimo obor není a gastronomie byla velká láska odjakživa. V současné době plánujeme vydat kuchařku, ale prozatím sháníme nakladatele. Pokud se nějaký vhodný najde, vydáme ji pravděpodobně ve spolupráci s panem Kožíškem, tím známým iluzionistou.

Kam se posunul byznys našich klientů společností glamcoding erlebach a loklok?
Společnost GlamCoding Erlebach se přesunula z tvorby webů na tvorbu online časopisů

Komentáře

Další články

Žádné články k zobrazení.