Mohl byste představit našim čtenářům, jaké poskytujete služby nebo produkty?
Provozujeme obchod s rybářskými potřebami v Miroslavi a ve Znojmě. Jsme zaměření především na značky Mivardi a Delphin, plus nějaké naše výrobky. Primárně se zaměřujeme na kamenné prodejny, ale provozujeme i e-shop.
Zmínil jste přímo vaše výrobky. O co přesně se jedná?
Z naší strany je to hlavně krmení, typicky boilies, pelety a různé doplňky pro rybolov.
Co vás k podnikání v tomto oboru přivedlo?
Pro mě je rybaření celý život, na ryby chodím od útlého věku, kdy jsem začal chodit s tátou. To samé kolega, jsme oba rybáři srdcem i duší. Pro nás je to životní styl. Pro nás je to takový splněný sen, že jsme skloubili práci a koníček dohromady.
Je něco, co vás odlišuje od konkurence?
Máme to postavené na osobním přístupu a vazbě k zákazníkovi. Chceme, aby se u nás lidi cítili jako doma, ne jako ve škaredém marketu. To nám zároveň získává zpět hodně klientů.
Setkali jste se v začátcích s překážkami?
Náš prvotní start byl až nečekaně dobrý. Ani jsme nevěřili, že jsme všechno schopni zrealizovat a zaplatit tak rychle. Jediná překážka je druhá prodejna, kterou jsme otevřeli v době covidu a to nám teď trochu dělá problémy.
Tím se dostáváme k covidové krizi. Jakým způsobem se vás dotkla? Museli jste něco měnit, případně nějaké služby přidat?
Dotklo se nás to citelně. Nikdo nevěděl, co bude, tak jsme narychlo spustili e-shop a na prodejny jsme zavedli rozvozy s možností bezkontaktních plateb, takže zboží přivezeme zákazníkům přímo k domu. Tímhle jsme první krizi překonali, teď to ale vypadá na druhou.
Jak se díváte na rybaření v Česku?
Rybaření v Česku jde pořád nahoru, nových rybářů přibývá, jen je problém, že zde úplně není výchova mládeže. To se snažíme trochu změnit, pořádáme akce pro děti, kde je učíme chytat a výchova mládeže je jedním z našich takových cílů. Chceme, aby měli možnost si vše vyzkoušet. Zároveň podobné workshopy provozujeme i pro různé firmy, pořádáme veletrh, chceme začít dělat závody. Snažíme se k tomu přistupovat globálně. Naučit děti, naučit lidi chodi na obchod, kde jsou spokojení a zároveň spolupracovat i s ostatními rybáři, co chtějí závodit a snaží se nějak prosadit.
Jak proběhla vaše spolupráce s Ofigem?
Nad očekávání výborně, nečekal jsem tak rychlý servis a poradenství a můžu vás jedině doporučit.
Pokud vás náš rozhovor zaujal, více o Milanově firmě najdete na www.nahacku.com.
Komentáře