I naše Ofigo má za sebou příběh, díky kterému jsme na trhu dodnes vidět. Přečtěte si ho tady.
Ukážeme vaše podnikání světu
Přidanou hodnotu v podobě článku na našem blogu využila už řada klientů před vámi. Přišli k nám jako začátečníci, dnes s úsměvem počítají množství návštěvníků na svém webu, zákazníky i tržby.
Tak třeba David Papuga se nadchl pro nízkoenergetické dřevostavby přesně na míru klientům. Chtěl, aby založení firmy proběhlo rychle a hladce – a proto oslovil Ofigo. Dnes se tomuto podnikání věnuje naplno pod značkou Evo House.
Zuzanu Zdražilovou odjakživa zajímala psychologie a poradenství. A co víc, zaujal ji i trénink mozku pomocí EEG biofeedbacku. Chtěla v tomto oboru začít podnikat, ale chyběla jí dostatečná podpora, s níž by to rozjela. A tak jsme jí pomohli. Její unikátní společnost Neuron BFB dnes pomáhá dětem i dospělým bojovat proti nepozornosti, hyperaktivitě, úzkostem nebo třeba depresím.
Svůj sen si splnila taky Doubravka Zika, zakladatelka firmy Veridicus. Jejím cílem bylo změnit pohled Čechů na portugalská vína. S tím se ozvala naší společnosti. Dnes je na trhu známou podnikatelkou, která dováží nejlepší vína z rodinných vinic v Portugalsku.
Osobních příběhů lidí, kterým jsme pomohli nastartovat podnikání, je mnohem víc. Přečtěte si rozhovory, ke kterým neustále přibývají další.
Co vám článek přinese a jak na něj?
Je to jednoduché, pokud patříte mezi naše klienty a chcete, abychom o vás napsali, dejte nám vědět. Nejlépe na e-mail: office@ofigo.cz. Spojíme se s vámi a pustíme se do práce. Příspěvky, které tvoříme, mají obvykle podobu rozhovoru. Poprosíme vás proto o zodpovězení několika otázek o vašem byznysu. A rozhodně se nám budou hodit fotky, protože jak se říká: jedna (dobrá) fotka vydá za tisíc slov.
Taková reklama v podobě příběhu firmy vám nepřinese jen jeden marketingový článek navíc. Dá se s ní velmi dobře pracovat i do budoucna:
- součástí článku budou také odkazy na váš web, takže se k vám čtenáři rychle a snadno dostanou,
- s textem budete mít v kapse kvalitní linkbuildingový článek, takže vás potenciální zákazníci lépe najdou v nejznámějších vyhledávačích,
- a váš příběh rádi nasdílíme i na Facebooku a v našem newsletteru, který dnes odebírá přes 8 tisíc lidí
To už stojí za to, co říkáte? Pokud tedy patříte do „našeho týmu“ a chcete otevřeně sdílet své zkušenosti ze začátku i příběhu podnikání, napište nám.
Komentáře